Fokozd az energiádat! Mutatunk 6 egyszerű módszert!

Sok mindenkinek ismerős lehet, hogy a munkahelyen csak kókadozik, próbál úgy viselkedni, mintha dolgozna, de ő maga is tudja, hogy az elvégzett munka nem tökéletes, hiszen az energiahiánynak sikerült szabotálni a tökéletes munkavégzést. Aztán hazasomfordálunk, mert mi magunk is szégyelljük, hogy éppen csak elvoltunk egésznap, de nem igazán sikerült produktívnak lenni, maradni. Ez hosszútávon nem működik, hiszen a főnökünknek előbb – utóbb úgyis fel fog tűnni, hogy a munkánk minősége hagy kivetnivalót maga után. Mit lehet tenni? Mutatunk néhány ötletet, ami segíthet az energianövelésben.
Az energiánkat - Fokozd az energiádat! Mutatunk 6 egyszerű módszert! – könnyen fokozhatjuk.

1. Tegyél valamit a stressz ellen

Amennyiben stresszes éltet élsz, és mindig idegeskedsz valami miatt, úgy ne csodálkozz, ha csak alacsony az energiaszinted. A stressz nagyon sok energiát von el a szervezettől, így jó, ha megtanulod azt levezetni, vagy sajátíts el stresszkezelési technikákat.

2. A sport sok mindenre megoldást nyújt

Ha kevés az energiád, és szeretnél tenni ellene, akkor itt az ideje a rendszeres testmozgásnak. A sport hihetetlen mennyire hasznos, hiszen jót tesz a testi és a lelki egészségnek és még az energiaszintet is megnöveli, mintegy hatvan százalékkal.

3. A dehidratáció is csökkenti az energiát

Próbáld ki a következőt, amikor rád tör a fáradtság. Amikor azt érzed, hogy már képtelen vagy koncentrálni, igyál meg 2-2,5 dl vizet. Igaz, nem kellene megvárni, míg szomjas leszel, hiszen ez már egy jel a szervezettől, hogy valami nincs rendben. Ha nem tudsz sok vizet inni, akkor részesítsd előnyben, a vízben gazdag gyümölcsöket.

4. Le a káros szenvedéllyel

Kávézol? Dohányzol? Esténként alkohollal vezeted le a feszültséget? Egyik sem old meg semmit, így jobb, ha még ma eldöntöd, hogy felhagysz ezekkel a szerekkel. Kávézni ugyan lehet, de napi 2 csészénél ne fogyassz többet, mert a túl sok koffein, a nikotin és az alkohol is megakadályozza a mély és pihentető alvást, így nem csoda, hogy másnap energiahiányban szenvedsz.

5. A reggelit, ne hagyd ki

A nap legfontosabb étkezése, a reggeli. Ha nem eszel reggel, akkor ingadozni fog a vércukorszinted, ez pedig cukorbetegség kialakulásához vezethet. Amennyiben a reggelid elegendő fehérjét tartalmaz, úgy biztos, hogy nem szenvedsz majd energiahiányban.

6. Az sem mindegy, hogy mit eszel két étkezés között

Ha reggel sikerült alaposan belakmároznod, akkor délig ki kell bírnod. Ha mégsem megy, akkor csakis egészséges nassolnivalót egyél, és főleg olyan táplálékokat, amelyek rostban gazdagok. Ez lehet valamilyen szezonális zöldség és gyümölcs, de a magvak és diófélék is sok rostot tartalmaznak, így azok is eltelítenek annyira, hogy nem leszel éhes délig.

Kapcsolódó cikkek

A kinti játék előnyei - Miért hasznos a szabadtéri játék a gyerekek számára?- gyerekek számára.

Miért hasznos a szabadtéri játék a gyerekek számára?

A kinti, szabadtéri játék, a gyermek testi, lelki, érzelmi és szellemi fejlődését segíti elő. A cikkben bemutatjuk, hogy miért olyan hasznos a gyerekek számára a kinti játék.

Otthoni módszerekkel - Top 5 módszer az izomfájdalom csökkentésére - az izomfájdalom csökkentésére.

Top 5 módszer az izomfájdalom csökkentésére

Az izomfájdalom enyhítésére sok módszer létezik. A cikkben most 5 olyan módszerről olvashatsz, amelyekről talán nem is gondoltad volna, hogy segíthetnek az izomfájdalom csillapításában.

Az energiánkat - Fokozd az energiádat! Mutatunk 6 egyszerű módszert! – könnyen fokozhatjuk.

Fokozd az energiádat! Mutatunk 6 egyszerű módszert!

Az energianövelés nem is olyan bonyolult dolog. Ha szeretnéd, hogy magas legyen az energiaszinted, akkor kövesd a cikkben leírtakat.